תל אביב • "בביוף? סתם לוקח קרדיטים, גם זייף מכתב תמיכה"

    דוד קורצווייל 5 Comment on תל אביב • "בביוף? סתם לוקח קרדיטים, גם זייף מכתב תמיכה"
    18:15
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on טורקיה החליטה לעצור את כל הסחר עם ישראל | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במשך שבע שנים היה נתן אלנתן חבר מועצה בתל אביב מטעם ש"ס. חמש שנים הוא היה סגן ראש עיר מטעמם.

    קצת היסטוריה: לפני שבע שנים פרש אלנתן ממועצת העיר תל אביב. שני חבריו לסיעה דורון לוי ושלמה זעפרני תבעו אותו לבית הדין של התנועה הקדושה בתואנה שאינו מציית למשמעת הסיעתית, במקביל הסתכסך אלנתן עם שלמה זעפרני סביב דרישות לתקציבים מהנהלת התנועה שאושרו ולא אושרו. דם רע זרם בסיעת ש"ס בתל אביב.

    בסופו של דבר פרש אלנתן מהעירייה באמצע הקדנציה. "אמרתי לאלי ישי, אתה מינית אותי אבל אתה לא מגבה אותי. אין לי בררה ואני מתפטר" מספר אלנתן היום. "הוא אמר לי 'בוא נראה, כולם מאיימים'… אבל אני להפתעתו התפטרתי".

    היית איש של אלי ישי?

    הייתי נקרא איש ש רפאל פנחסי. הייתי עוזר שלו. אבל אני חייל של מרן. מי שהוא שם כיו"ר התנועה אני מציית לו במלוא מובן המילה. אז זה היה ישי והיום זה דרעי.

    לפי המסורת בסיעת ש"ס המקום השני בתל אביב שייך לנציג בוכרי. אלנתן היה במקום השני, ולכן חפשו נציג בוכרי אחר. "הם פנו לבנימין בביוף, נהג מונית חביב ושמו אותו במקומי".

    בבחירות האחרונות הוצב שלמה זעפרני במקום הראשון ובנימין בביוף במקום השני. ש"ס קבלה שני נציגים בעיריה. "כיום הסיעה מסיימת קדנציה גרועה, אחרת זעפרני לא היה מופרש ובביוף לא היה פורש".

    איך אתה מסביר את מכתב התמיכה של הרבנים בבביוף?

    מכתב? תמיכה? רבנים? הצחקת אותי. בוא תכיר את בביוף. בביוף לוקח קרדיטים סדרתי. קח לדוגמא פארק גדול שהתחילו לתכנן לפני עשור כשאני עוד הייתי בעירייה והוא עוד היה על המונית, כעת סיימו לבנות אותו, בביוף מספר לכולם שהכל בזכותו. הוא דיבר עם ראש העיר, הוא דאג להקצאות וכו'. כך זה בכל ההתנהלות שלו.

    לגבי המכתב זה הסיפור המכתב של הרבנים זו בדיחה עצובה. רוב התוארים שם שגוים. תבדוק אחד אחד מי הם החותמים ותגלה שמדובר באברכים בעלי תשובה שלומדים בכולל בשכונה של בביוף.

    לא רק זה הוא לקח תוארים ודחף להם. הגאון רבי עזרא טראב הוא הרב של שכונת התקווה, הוא דחף את התואר למישהו אחר. יש שם פעמיים של הרב יצחק צדקה ועוד פשלות של פוטושופ.

    אבל יש משהו גרוע יותר. יש שם אנשים שטוענים שהם חתמו על מסמך אחר של פעילות תורנית והוא לקח את החתימה והדביק על מכתב התמיכה. פנו אלי חותמים ואמרו לי שמעולם לא חתמו נגדנו. הבנת מי זה בביוף?

    תל אביב מכתב בביוף

    תל אבי מכתב רבנים

    מכתבי התמיכה של הרבנים בבביוף

    מה עשית מאז שעזבת ועד שהחזירו אותך לפוליטיקה?

    לא היה לי משעמם לרגע. ניהלתי חברה שנותנת ייעוץ בנושא תכנון ובניה, בכל הקשור לפרויקטים מסובכים. חברות ענק כמו אחים חג'ג, בנק הפועלים ועוד היו לקוחות שלי.

    אני בכלל הייתי בדרך לעבור דירה לווילה באור יהודה, אבל אשתי רצתה להישאר בעיר, ואז שמעו שאני נשאר והתחיל לחץ שאתמודד. אמרתי לצמרת ש"ס שאם כל הרשימה מתחדשת אני ארוץ.

    שמו אותי בראשות הרשמה, לקחו את נסים אביזוב שהוא נציג העדה הבוכרית והוא מספר שתיים, ודורון לוי חזר כמוני לרשימה והוא מוצב במקום השלישי.

    לא הסתדרתם בעבר

    זה נכון, אבל השלמנו, אני לא איש של טינה. דורון היה אז צעיר ועשה כמה שגיאות. שמנו את העבר מאחורה כבר מזמן.

    הרטוריקה הש"סית הידועה לשמצה בתל אביב תשתנה?

    החוכמה היא לעבוד, לא לבוא ולצעוק. הצעקות זה רק משניא את הדת והדתיים. סתם לצעוק בשביל להתפרסם זה נזק ולצערי אנשי ש"ס בשנים האחרונות לא הצטיינו בשתיקה בדברים שהיו צריכים לשתוק. הרשימה שלנו היום זה רשימה של אחדות גם פנימית וגם חיצונית.

    מי נמצא ברשימה המאוחדת

    למעשה כולם. יהדות התורה, הבית היהוד, ש"ס כמובן, חב"ד וארגוני התשובה. חב"ד שולבו במסגרת יהדות התורה, מספר 2 ביהדו"ת  ומספר 7 ברשימה הכללית הוא נציג חב"ד עוזיאל חלק.

    מה הציפיות שלך במערכת הבחירות?

    מקוים לגדול. חמישה מנדטים זה מחויב המציאות, פחות מזה אראה בזה כישלון, אם נעבוד היטב נקבל ששה מנדטים בעז"ה.

    איך לגדול כאשר הציבור החרדי בתל אביב רק מצטמק?

    מי ששואל ככה כנראה מכיר את מרכז תל אביב. בדרום העיר המצב הפוך. מצטרפים ברוך ה' בעלי תשובה כל הזמן. בקלפי בקרית שלום המפלגות החרדיות קבלו יותר מ-60 אחוז בבחירות לכנסת האחרונה.

    איך תחלקו את השלל אחרי הבחירות?

    אני אהיה בעז"ה סגן ראש העיר, תפקיד שני לנפתלי לוברט מיהדות התורה ותפקיד יו"ר המועצה הדתית ימשיך להיות אצל הבית היהודי. כולנו נתמוך באלדד מזרחי לקדנציה נוספת. יהיה מאמץ לתת ללוברט תפקיד בשכר. הוא עשה הרבה מאוד בעיר בעשור האחרון, ודאג לכולם בצורה שווה בלי הבדל. הוא נציג ציבור למופת ודוגמא.

    במי תתמכו לראשות העיר?

    מן הסתם חולדא ינצח שוב. אחרי החג נישב ונדון בזה בצורה מסודרת.

    יש סיכוי שבביוף יצורף לרשימה?

    בביוף לא יצורף. אגב, הוא גם לא יעבור את אחוז החסימה. כל ההתנהלות שלו זה התנהלות של לחץ. הוא עשה הכל כדי שיכניסו אותו לרשימה המאוחדת. מבחינתו בצדק, בתל אביב להיכנס זה מינימום 4 אלף קול וזה לא פשוט.

     

     



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אלנתן הפטפטן , מדבר גבוהה גבוהה, 6 מנדטים???
      על מה ולמה , שס החדשה? אתם בדיוק כמו רכב תקוע שמשנה כל פעם נהג חדש ,
      הבעיה לא רק בנהג מר אלנתן אלא ברכב ,
      כולנו מחליפים רכב ,
      סליחה…….. מפלגה

    2. 4

      רב זה לא רק תואר מהרבנות זה קצת יותר ,

      א ל. ת ז ל ז ל . ב א ב ר כ י ם .

      ודרך אגב בביוף יעבור את אחוז החסימה זה בדוק

    3. 3

      עוד לא חזרת לפוליטיקה וכבר אתה מתחיל עם ההכפשות , תתרכז בעשייה שלך, תספר מה אתה עשית , מה אתה יכול לתרום , ואל תחפש מגרעות בחבריך ,
      אם אין לך מה למכור אז לפחות אל תזלזל במתמודדים אחרים,
      מתי תבינו אנשי שס שההתנהגות שלכם לא מוסיפה לכם כבוד ולא בוחרים

    4. 2

      אלי אמינוב ירוץ בסיעה משותפת עם בני בביוף ,
      השטח מתחמם בשס בלחץ

    5. 1

      לאלנתן אין ולא היה אף פעם מה להציע מכיון שדאג רק לעצמו ולא לשולחיו במספר קדנציות במועצה. גם כשהיה סגן ראש עיר עם כוח והשפעה הרבה יותר גדולים !!! חבל לתת במה וחשיפה כזו לאחד שאיו לו מה לומר עם העשייה הציבורית של עצמו אלא להכפיש ולפזר שקרים. אלנתן ידוע כמניפולטור גדול ומצוין בפיזור שקרים סידרתי.